Menu

Üzleti feltételek

Bevezető rendelkezés
Jelen üzleti és reklamációs feltételek a www.biet.hu weboldalon történő internetes vásárlásra vonatkoznak, amelyet a BIET EUROPE s.r.o, cégjegyzékszám: 46937820, bejegyzett székhely Šoltésová 1995, 911 01 Trenčín, Slovakia (a továbbiakban mint "eladó") működtet. Az ilyen értelemben vett áruk beszerzését magánszemélyek és jogi személyek (a továbbiakban: vásárló) is végezhetik, amennyiben az alábbi üzleti feltételeket betartják.

Az eladó elérhetőségei

BIET EUROPE s.r.o.
Šoltésovej 1995
Trenčín 911 01
Slovakia
nyilvántartásba vette: Trencséni Cégbíróság , társasági forma: s.r.o, jegyzékszám: 27384/R
IČO: 46937820
IČ DPH: SK2023653357

email: info@biet.hu
Tel.: 06 1 701 4555 (Hétfőtől-Péntekig 9:00 - 15:00)

Bankszámla szám - K&H Bank.:

Számlaszám: 10403332-50527065-86871008
IBAN: HU89 1040 3332 5052 7065 8687 1008
BIC (SWIFT): OKHBHUHB



1. MEGRENDELÉS ÉS A MEGRENDELÉS TÖRLÉSE


A vásásrló a www.biet.hu online áruházon keresztül kitöltött megrendelőlap elküldésével vagy telefonon keresztüli megrendeléssel kötelező érvényű szerződést köt az áru távvásárlására az eladóval.
A megrendelés elküldését követően a vásárló a megrendelés beérkezéséről értesítést kap a regisztrációkor megadott e-mail címére, vagy arra címre, amelyet a rendelés kitöltésekor megadott (ha nem kapja meg ezt a visszaértesítést, ellenőrizze, hogy helyes-e az e-mail címe vagy vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@biet.hu e-mail címen). Az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor az eladó visszaigazolja a megrendelés átvételéről szóló visszaigazolást.

A Vállalkozás a webshopjában megjelenített termékek vonatkozásában tájékoztatást nyújt annak lényeges tulajdonságairól, megjelöli a termék nevét, valamint minden esetben feltünteti annak vételárát. A vételár forintban értendő és tartalmazza a mindenkori törvényben meghatározott 27% ÁFÁ-t. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

A Vásárló jogosult a megrendeléstől indoklás nélkül elállni az áru megrendelését követő 24 órán belül az info@biet.hu e-mail címen. A jelentés tárgyában a STORNO megnevezésnek szerepelni kell. Az emailben a vásárló megadja a rendelés számát, az elállni kívánt áru megnevezését, a címzett nevét és címét. Abban az esetben, ha a vevő a megrendelés törléséig a vételárat vagy annak egy részét az eladónak kiegyenlítette, az eladó a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét átutalással visszautalja a vevő bankszámlájára, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg.


2. AZ ELADÓ JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI


Az eladó köteles:
- az eladó által visszaigazolt megrendelés alapján az árut a megbeszélt mennyiségben, minőségben és időben a vevőnek átadni és a megőrzéshez és védelméhez szükséges módon becsomagolni vagy szállításhoz elkészíteni,
- gondoskodni arról, hogy a leszállított áru megfeleljen a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályi előírásainak
- a vevőnek legkésőbb az áruval együtt írásban vagy elektronikus formában átadni az áru átvételéhez és használatához szükséges minden okmányt, valamint a hatályos jogszabályok által előírt egyéb okmányokat (magyar nyelvű használati utasítást, jótállási okmányt, szállítólevelet, adó okmányt).

Az eladónak joga van a leszállított áru vételárának megfelelő és időben történő kifizetéséhez a vásárlótól.

Az eladónak jogában áll elállni a rendeléstől, ha a készlet elfogyása vagy az áru hiánya miatt nem tudja az árut a jelen szerződési feltételekben meghatározott határidőn belül vagy a webáruházban megadott áron a vásárló részére kiszállítani. , kivéve, ha az ügyféllel csereszerződésben állapodnak meg. A rendelés törléséről a vásárlót telefonon vagy e-mailben értesítjük, és a vételár vagy annak egy részének megfizetése esetén a pénzösszeg visszautalásra kerül a vásárlón keresztül megadott bankszámlára, hacsak az eladóval eltérően nem állapodnak meg.


3. A VEVŐ JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI


A vásárló köteles:
- átvenni a vásárolt vagy megrendelt árut,
- az eladónak a megállapodás szerinti vételárat megfizetni a megállapodás szerinti határidőn belül, beleértve az áru szállítási költségét is,
- ne sérteni az eladó jó hírnevét,
- az áru átvételét a szállítólevélen aláírásával vagy az általa meghatalmazott személy aláírásával és adott esetben bélyegzővel igazolni

A Vásárlónak jogában áll az árut olyan mennyiségben, minőségben, időpontban és helyen kézbesíteni, ahogyan a felek a megrendelés kötelező érvényű elfogadásában megállapodtak.


4. ÁR ÉS FIZETÉSI MÓD


A vételár a www.biet.hu online áruházban a kiválasztott árukért feltüntetett ár a vásárló megrendelésének az eladónak történő elküldésekor.
A vásárló az adásvételi szerződésben meghatározott határidőn belül, de legkésőbb az áru átvételekor köteles megfizetni az eladónak a megállapodás szerinti áru vételárát.
A vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés vételárat köteles az eladónak kifizetni (ún. „fizetési kötelezettséggel járó megrendelés"), beleértve az áru szállítási költségét is.
Abban az esetben, ha a vásárló a megrendelés vételárat az eladónak átutalással egyenlíti ki, a fizetés napjának azt a napot kell tekinteni, amikor a teljes vételár jóváírásra került az eladó számláján.
ÁFA fizetők vagyunk. A www.biet.hu weboldalon feltüntetett termékek összes vételára végleges (ÁFA-val).

A vásárló az alábbi vételár fizetési módok közül választhat:
1. Banki átutalással - a vevő átutalja az eladó számlájára a megrendelés árának összegét.
2. Utánvét - fizetés készpénzben a futárnak a küldemény átvételekor
3. GoPay - kártyás fizetés

Ha a vevő utánvételes fizetési módot választja, további 490, - Ft díjat számítunk fel.
Amennyiben a vásárló a „Banki átutalás" fizetési módot választja, az eladó e-mailben küld neki egy számlaszámot és egy egyedi azonosító számot, amit a fizetési űrlapon beír. Az eladó az árut a vásárlónak a bankszámlára történő beérkezés után szállítja ki.

Ha a vásárló az „Utánvétes" fizetési módot választja, az árut a küldemény futárszolgálattal történő kézbesítésekor készpénzben vagy bankkártyával fizeti ki a futárnak.
GoPay" fizetés esetén a vásárlónak lehetősége van a megrendelés elkészítése után a GoPay bankártya kapura kattintani, ahol a létrejött megrendelést bankkártyával fizetheti ki.

Az áruk beszerelésével és emeletre szállításával kapcsolatos költségeket a vételár nem tartalmazza, és az eladó nem köteles ezeket a szolgáltatásokat a vásárlónak nyújtani.


5. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK


Az eladó a megrendeléseket folyamatosan (a lehető legrövidebb időn belül) dolgozza fel, általában 1-2 munkanapon belül. A kiszállítási idő (azaz az áru megrendelésének napjától az áru vásárlóhoz való eljuttatásáig tartó idő) általában 3-5 munkanap.

Banki átutalásos fizetés esetén - az eladó a készleten lévő árut a vásárlónak el küldi, miután a fizetés jóvá lett írta az eladó számláján.
Utánvétes fizetés esetén - az eladó a rendelés visszaigazolása után elküldi a vásárlónak a raktáron lévő árut.
GoPay fizetéskor - az eladó elküldi a vásárlónak a raktáron lévő árut a megrendelés kifizetése után. 

Raktáron nem lévő áruk esetén a www.biet.hu webáruházban feltüntetett szállítási idő az áruk alatt érvényes.
Ha az eladó fizikailag nem rendelkezik raktáron az áruval (erről tájékoztatja a vevőt), az árut legkésőbb a megrendelés átvételének visszaigazolásától számított 30 napon belül kiszállítja a vevő részére.
Váratlan késedelem esetén az eladó operatívan tájékoztatja a vásárlót, és egyeztet vele egy másik lehetséges eljárást, hogy az a lehető legnagyobb mértékben elégedett legyen a vásárló.

A megrendelt árut futárszolgálat útján juttatjuk el a vásárlónak a megrendelésben szállítási címként megadott címre. Nagyobb vagy nehezebb áruk esetén a vásárló saját költségén gondoskodik a lakásba, házba szállításról, illetve a vásárló előzetesen felveszi a kapcsolatot az eladóval, és tájékozódik az ilyen áruk speciális behozatalának vagy kiszállításának lehetőségéről.

Az árut futárszolgálattal küldjük:
GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelekGebrüder Weiss - Szállítás és logisztika https://www.gw-world.com/hu/privacy-policy/

A megrendelés összsúlya (kg)

Szállítási díj (HUF)

<40 kg /a csomag körmérete<200 cm 

 1.500,- HUF

>vagy 40 kg 

4.900,- HUF

A vásárló köteles a szállítmányt, azaz az árut és annak csomagolását a kiszállítást követően haladéktalanul ellenőrizni. Abban az esetben, ha a vásárló azt tapasztalja, hogy az áru vagy az áru csomagolása mechanikai sérülést szenvedett, köteles erről a fuvarozót értesíteni, és az áru állapotát a jelenlétében ellenőrizni. Az áru sérülése esetén a vásárló köteles feljegyzést készíteni az áru sérülésének mértékéről és jellegéről, melynek pontosságát a fuvarozó igazolja. Az eladónak átadott ilyen jegyzőkönyv alapján az eladó utólag biztosíthatja az áru hibájának elhárítását, az áru árából árengedményt, vagy az áru javíthatatlan hibája esetén új árut szállíthat a vásárlónak.

A vásárló minden küldeményről számlát kap, melyet a csomag tartalmaz.


6. UTASÍTÁS A FOGYASZTÓ ELÁLLÁSI JOGÁNAK ALKALMAZÁSÁRA


A vásárló, aki magán személy (fogyasztó), és az adásvételi szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem jár el vállalkozása, munkavégzése vagy foglalkozása körében a Ptk. 7. § és azt követő § törvény nem. 102/2014. sz., Távoktatási szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról, az adásvételi szerződéstől való elállás jogáról szóló 102/2014. indoklása a kézhezvételtől számított 14 napon belül .

A vásárló (jogi személy, vállalkozó vagy egyéb szervezet) az áru megvásárlásától számított 14 napon belül nem jogosult a szerződéstől elállni.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor a vevő vagy az általa megjelölt harmadik személy – a fuvarozó kivételével – átveszi az árut.


A vásárló az elállási időszak kezdete előtt is elállhat a szerződéstől.
A vásárló az elállási jog gyakorlása során köteles az eladót az adásvételi szerződéstől való elállási döntéséről egyértelmű nyilatkozattal (például e-mailben küldött levélben) tájékoztatni a következő címre:: info@biet.hu vagy bármilyen más módon, amely nem vet kétséget az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozóan. Erre a célra az alábbi űrlapot használhatja (kattintson ide).

Az elállási határidő akkor marad fenn, ha a vásárló az elállási határidő lejárta előtt elküldi az elállási jog gyakorlásáról szóló értesítést.
A szerződéstől való elálláskor a vásárlónak visszatérítik a szerződéskötéssel összefüggésben kifizetett valamennyi fizetését, így különösen a vételárat, beleértve az áruk vásárló részére történő szállításának költségét is. Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha a vásárló az eladó által kínált legolcsóbb normál szállítási módtól eltérő szállítási módot választ. A befizetett összegeket indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül visszaküldik a vásárlónak, amikor az eladó megkapta a vásárló szerződéstől való elállási nyilatkozatát.

Abban az esetben, ha a vásárló él a szerződéstől való elállási jogával, az árut személyesen átadja az eladónak ezen a címen: BIET EUROPE sro, Šoltésovej 1995, 911 01 Trenčín, Slovákia vagy elküldi a megadott címre legkésőbb 14-ig a szerződéstől való elállási jog gyakorlásának napjától. Az időszak megtartottnak minősül, ha a vevő a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi az árut. Az árun használat nyomai nem látszódhatnak, vissza kell küldeni az eladónak az eredeti csomagolásában, vásárlást igazoló okirattal, komplett tartozékokkal, dokumentációval stb. A vásárlónak joga van az árut átvételt követően a klasszikus kőboltban vásárláshoz hasonló módon, pl. tesztelni az árut, hogy meghatározza az áru tulajdonságait és funkcionalitását. A vásárló tudomásul veszi, hogy nincs joga elkezdeni az áru használatát és néhány napon belül visszaküldeni az eladónak. Ha az árun sérülés vagy használat nyomai láthatók, vagy az áru hiányos, az eladó fenntartja a jogot, hogy az áru visszaküldését ne fogadja el, vagy az áru eredeti állapotának helyreállításával kapcsolatos költségeket a vásárló hárítsa. A vásárló teljes mértékben felelős az áru értékcsökkenéséért, amely az áru olyan kezelésének eredményeként keletkezett, amely meghaladja az áru tulajdonságainak és funkcionalitásának megállapításához szükséges kezelési kört.
Az árukhoz a csomagolásuk is tartozik (általában karton csomagolás). A Vásárló köteles az áru csomagolását a lehető legkíméletesebben kicsomagolni (eltávolítani), annak épségének megőrzése érdekében. A vevő köteles az áru csomagolását megőrizni, ha úgy dönt, hogy a fenti feltételeknek megfelelően él a szerződéstől való elállási jogával.
A szerződéstől való elállás esetén a vásárló viseli az áru eladónak történő visszaküldésének költségeit.

A vásárló nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya:
a) a szolgáltatás nyújtása, ha annak nyújtását a vásárló kifejezett hozzájárulásával kezdték meg, és a vásárló kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy hozzájárulásának kifejezésével a szolgáltatás teljes körű teljesítését követően elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, és ha a szolgáltatás teljes körűen megtörtént,
b) a vevő különleges igényei szerint készült áru, egyedi gyártású vagy kifejezetten egy vásárlónak szánt áru értékesítése,
c) olyan áruk értékesítése, amelyek gyors romlásnak vagy minőségromlásnak vannak kitéve,
d) egészségügyi vagy higiéniai okokból nem visszaküldhető, védőcsomagolásba zárt áru értékesítése, amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően megkárosodott,
e) a vevő által az eladótól kifejezetten kért sürgős javítások vagy karbantartások elvégzése; ez nem vonatkozik a szolgáltatási szerződésekre és azokra a szerződésekre, amelyek tárgya a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges alkatrészeken kívüli áruk értékesítése, ha azokat az eladó vevőnél tett látogatása során kötötték, és a vevő nem rendelte meg ezeket a szolgáltatásokat vagy árut,
f) védőcsomagolásban árusított hangfelvételek, videofelvételek, hang- videofelvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a vásárló ezt a csomagolást kibontotta,
g) áruszállítás, szabadidős tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatás nyújtása, amely szerint az eladó vállalja, hogy ezeket a szolgáltatásokat a megbeszélt időpontban vagy határidőn belül teljesíti,
h) elektronikus tartalom nem tárgyi adathordozón történő szolgáltatása, ha annak biztosítása az ügyfél kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és az ügyfél nyilatkozott arról, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy hozzájárulásának megadásával elveszíti az elállási jogát.

7. AZ ELADÓ FELELŐSSÉGE A HIBÁKÉRT


Abban az esetben, ha a vásárló olyan magán személy (fogyasztó), aki az adásvételi szerződés megkötése és teljesítése során nem vállalkozása, munkaviszonya vagy foglalkozása körében jár el, az eladó felel az áru hibáiért a Kbt. 619. és azt követő §. törvény nem. 40/1964. sz. Ptk. vznp., az alábbiak szerint:
a ) az eladó felelős az eladott áru hibáiért, amikor a vásárló átveszi; használt tárgyak esetében nem vállal felelősséget azok használatából vagy elhasználódásából eredő hibákért; alacsonyabb áron értékesített áruk esetén nem vállal felelősséget azért a hibáért, amelyre alacsonyabb áron állapodtak meg,
b ) ha a termék nem romlandó vagy használt, a jótállási idő alatt (garancia) a termék átvétele után keletkezett hibákért az eladó felel,
c ) a jótállási idő 24 hónap; ha az eladott terméken, annak csomagolásán vagy a mellékelt használati utasításon fel van tüntetve a használati idő, a jótállási idő nem ér véget ezen időszak lejárta előtt,
d ) javítható hiba esetén a vásárlónak joga van annak térítésmentes, kellő időben és szabályszerű kijavítására; az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül megszüntetni,
e ) a vásárló a hiba elhárítása helyett kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak egy részét érinti, akkor az alkatrész cseréjét, ha az eladót az áru ára miatt aránytalan költség nem terheli vagy a hiba súlyossága szerint,
f ) az eladó a hiba elhárítása helyett mindig kicserélheti a hibás terméket egy hibátlanra, ha ez nem okoz komoly nehézséget a vásárlónak,
g ) olyan hiba esetén, amely nem javítható, és amely a termék rendeltetésszerű használatát akadályozza, mint hibátlan terméket, a vásárlónak joga van a terméket kicserélni, vagy elállni a szerződéstől; ugyanezen jogok a vásárlótt illetik meg javítható hiba esetén, de ha a vásárló a hiba kijavítás utáni megismétlődése vagy nagyobb számú hiba miatt nem tudja rendeltetésszerűen használni a terméket,
h egyéb javíthatatlan hiba esetén a vásásrló a termék árából ésszerű árengedményre jogosult,
i ) ha az alacsonyabb áron eladott termék vagy a használt termék olyan hibával rendelkezik, amelyért az eladó felelős, a vásárlót a termék cseréjének joga helyett ésszerű árengedményre jogosult,
j ) a hibaszavatossági jogok arra az eladóra vonatkoznak, akitől a terméket vásárolták; ha azonban a jótállási jegyben más javítóműhely szerepel, aki közelebb van az eladóhoz vagy a vevő telephelyén, a vásárló érvényesíti a javítás jogát a garanciális javítás elvégzésére kijelölt kereskedőnél; a javításra kijelölt vállalkozó köteles a kijavítást az eladó és a vásárló között a termék értékesítése során megállapított határidőn belül elvégezni,
k ) a jótállás hatálya alá tartozó dolog hibáiért fennálló felelősségi joga elévül, ha azt a jótállási idő alatt nem érvényesíti,
l ) nem számít bele a jótállási időbe a kellékszavatossági jog gyakorlásától addig az időpontig eltelt időszak, amikor a vásárló a javítás befejezését követően köteles volt a terméket átvenni; az eladó köteles visszaigazolást adni a vásárlónak, ha élt a jogával, az elvégzet javításról és annak időtartamáról,
m ) csere esetén a jótállási idő az új termék átvételétől kezdődik; ugyanez vonatkozik arra az alkatrészre is, amelyre a garancia vonatkozik.

8. JÓTÁLLÁS

A megrendelés eladónak történő elküldésével a vásárló megerősíti, hogy megfelelően tájékoztatta az áru igénylésének feltételeiről és módjáról, ideértve a reklamáció helyére vonatkozó tájékoztatást és a garanciális javítások elvégzését is.

A reklamációs eljárás az üzemeltető webáruházán keresztül vásárolt árukra vonatkozik, reklamáció csak a vevő írásbeli reklamációja alapján, az eladó címére megküldött, a reklamált áruval, a vásárlást igazoló bizonylattal és a vételár kifizetésével együtt lehetséges.

Az árukra vonatkozó reklamációnak tartalmaznia kell:
- a rendelési szám megjelölése
- annak az eladónak az azonosítása, akinek a panasz címzettje
- a vásárló azonosítása, valamint postai és e-mail címe
- panasz oka
- a hibákért való felelősségből eredő jogok
- dátum és aláírás


Az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül visszaigazolni a vásárlónak a reklamáció kézhezvételét.

Az eladó köteles a reklamáció kezelésének módját a beérkezést követően indokolatlan késedelem nélkül meghatározni.

Az eladót köti a vásárló azon döntése, hogy melyik kellékszavatossági jogát érvényesíti a hibákért. A reklamáció kezelésének módjáról a vásárlót az eladó értesíti.

A vásárló csak az eladótól vásárolt, a gyártó által okozott hibás, a garancia hatálya alá tartozó árukra jogosult az eladótól szavatossági igényt érvényesíteni.

A vásárló köteles az árut az áru átvételekor megvizsgálni. Ha ezt elmulasztja, a jelen vizsgálat során feltárt hibákra csak akkor érvényesíthet igényt, ha bizonyítja, hogy az áru átvételekor már rendelkezett ilyen hibákkal.

A vásárló a jótállási idő alatt jogosult a hiba ingyenes elhárítására, miután az árut, ideértve a tartozékokat, a dokumentációt és az utasításokat a jótállási jegy és a fizetést igazoló bizonylat (számla, pénztárgép blokk) az eladó meghatalmazott képviselőjének átadta


A vásárló jotállási igénye megszűnik:
- a fizetést igazoló bizonylatot, szállítólevelet vagy jótállási jegyet (ha az a szállítmány részét képezte), az áru tartozékait vagy dokumentációját nem mutatta be,
- az áru átvételével kapcsolatos nyilvánvaló hibák bejelentésének elmulasztásával,
- az áru jótállási idejének lejártával,
- a vásárló által az áruban okozott mechanikai sérülésnél,
- a terméket olyan körülmények között használja, amelyek nem felelnek meg a páratartalomnak, valamint a kémiai és mechanikai hatásoknak álítja ki,
- a termék nem megfelelő kezelése, szervizelése vagy gondozásának elhanyagolása,
- az áru túlzott terhelésénél vagy a dokumentációban, általános elvekben, műszaki szabványokban vagy biztonsági előírásokban meghatározott feltételekkel ellentétes használat miatti károsodásnál,
- elkerülhetetlen és/vagy előre nem látható események által okozott kárnál a termékben,
- az áruk véletlenszerű elhasználódása és véletlen megromlása miatti sérülésnél,
- szakszerűtlen beavatkozásnál, szállítás közbeni kárnál, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság vagy egyéb magasabb erő okozta kárnál,
- az áru illetéktelen személy általi manipulálásánál

A panaszkezelés befejezése a következőket jelenti:
- a panaszeljárás befejezése,
- javított áru átadása,
- árucsere,
- az áru vételárának visszatérítése,
- ésszerű árengedmény kifizetése az áru árából,
- írásbeli átvételi kérelem vagy indokolással ellátott megtagadás.

A reklamáció beérkezéséről szóló visszaigazolást, a reklamáció kezelésének módjáról szóló értesítést, a reklamáció kezeléséről vagy a reklamáció elutasításáról szóló igazolást a vásárló kizárólag az e-mail címére van el küldve, legkésőbb a reklamáció időpontjától számított 30 napon belül.


A reklamációs eljárás az üzemeltető webáruházán keresztül vásárolt árukra vonatkozik, reklamáció csak a vevő írásbeli reklamációja alapján, az eladó címére megküldött, a reklamált áruval, a vásárlást igazoló bizonylattal és a vételár kifizetésével együtt lehetséges.

Természetes személy (fogyasztó) vevő reklamációja esetén, aki az adásvételi szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti, munkaviszonya vagy foglalkozása körében jár el, a szavatossági idő 24 hónap (kivéve, ha az a termék) a szerződés lezárásának napjától számítva, kivéve, ha konkrét esetekre eltérő jótállási idő kerül meghatározásra, és az áru átvételének és az áruhoz kapcsolódó szükséges dokumentumok meghatalmazott általi visszaigazolásának napjától kezdődik.

Ha a vevő jogi személy, természetes személy, vállalkozó vagy egyéb szervezet (amennyiben a vevő az áru megrendelésénél megadta az azonosító számát, úgy minősül, hogy a megadott személyként vásárol), a kellékszavatossági felelősségre a törvény vonatkozó rendelkezései. nem. 513/1991 Coll., Kereskedelmi törvénykönyv, vznp. a jótállási idő ezekben az esetekben 12 hónap

A panasz elbírálása nem tarthat tovább a bejelentéstől számított 30 napnál. A panaszkezelési határidő lejárta után a vásárlónak jogában áll elállni a szerződéstől, vagy jogában áll az árut új árura cserélni. Az eladó a reklamáció kezeléséről a megadott határidőn belül írásos visszaigazolást köteles kiadni a vásárlónak.


A vevő – a fogyasztó – jogosult az eladóhoz jogorvoslati kérelmet benyújtani (e-mailben az info@biet.sk címre), ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait. Ha az eladó erre a megkeresésre nemlegesen válaszol, vagy a feladástól számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak jogában áll alternatív vitarendezési indítványt benyújtani az AVR-szervezethez (a továbbiakban: AVR-szervezet). ) a 391/2015 törvény szerint. Az ARS-alanyok a 391/2015 törvény 3. §-a szerinti szervek és felhatalmazott jogi személyek. §12 törvény 391/2015 törvény pontjában meghatározott módon nyújthatja be a fogyasztó kérelmét

A fogyasztó panasszal élhet az RSO ADR platformon keresztül is, amely online elérhető:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Alternatív vitarendezést csak a fogyasztó - az a magán személy - vehet igénybe, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti, munkaviszonya vagy foglalkozása körében jár el. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti, fogyasztói szerződésből eredő vagy azzal kapcsolatos vitára vonatkozik. Az alternatív vitarendezés csak a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a vitákra, ahol a vita értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az AVR-szervezet legfeljebb 5 EUR áfa összegű díjat követelhet a fogyasztótól az AVR kezdeményezéséért.


9. ADATVÉDELEM

A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a vevő, ha magán személy, köteles az eladónak közölni vezeték- és keresztnevét, állandó lakcímét, beleértve az irányítószámot, születési számot, telefonszámot és e-mail címet. Amennyiben a vevő jogi személy, köteles az eladónak közölni cégnevét, székhelyének címét, beleértve az irányítószámot, azonosítószámot, telefonszámot és e-mail címet.

A vásárló az adásvételi szerződés megkötésével kijelenti, hogy az 1. sz. Törvénygyűjtemény 122/2013. A személyes adatok védelméről szóló törvény és egyes törvények módosításáról szóló, annak érdekében, hogy az Eladó a vásárló személyes adatait, különösen a fent felsorolt és/vagy az Eladó tevékenységéhez szükséges személyes adatait kezelje és tárolja, és azokat valamennyi információs rendszerében feldolgozza.

A vásárló hozzájárulását adja az eladónak ahhoz is, hogy személyes adatait olyan harmadik félnek adják át, akivel a megrendelés megfelelő feldolgozásához együttműködés szükséges. Ezért ezeket csak a BIET EUROPE s.r.o.-val szerződéses viszonyban álló közvetítőknek biztosítják, mint például a szállító és szállítmányozó cégek (GEIS és GLS), a GoPay.

A vásárló ezt a hozzájárulását határozott időre adja meg az eladónak, amíg a vásárló személyes adatai kezelésének célja teljesül. Az adatkezelés céljának teljesítését követően az eladó haladéktalanul gondoskodik a vásárló személyes adatainak likvidálásáról. A vásárló a személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulását írásban bármikor visszavonhatja. A hozzájárulás 1 hónapon belül lejár attól az időponttól számítva, amikor a vevő a hozzájárulás visszavonását az eladónak kézbesítette.



10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

Jelen általános szerződési feltételek a vásárlóval szemben adásvételi szerződés megkötésével lépnek hatályba.

A megrendelés elküldésével a vásárló megerősíti, hogy elolvasta a jelen általános szerződési feltételeket, és azokkal maradéktalanul egyetért.

 


11. FELÜGYELET ÉS FELÜGYELETI HATÓSÁG
Slovenská obchodná inšpekcia
Odbor výkonu dozoru a Právny odbor
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
tel. č. 032/6400 109, fax. č.: 032/6400 108
Szlovákiába érvényes

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

Cookies

Ez a weboldal sütiket használ. Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi funkciók biztosításához, valamint weboldalforgalmunk elemzéséhez. Ezenkívül közösségi média-, hirdető- és elemező partnereinkkel megosztjuk az Ön weboldalhasználatra vonatkozó adatait, akik kombinálhatják az adatokat más olyan adatokkal, amelyeket Ön adott meg számukra vagy az Ön által használt más szolgáltatásokból gyűjtöttek.

Adatvédelmi irányelvek

Részletek megjelenítése
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

A termék a kosárba került
Folytassa a vásárlást Megrendelni