Üzleti feltételek
Általános Szerződési Feltételek
I. cikk
Bevezető rendelkezés
Ezek az Általános Szerződési Feltételek a www.biet.sk weboldalon keresztül történő áruvásárlásra vonatkoznak, amelynek üzemeltetője a BIET EUROPE s.r.o. társaság, cégjegyzékszám: 46937820, székhelye: Šoltésová 1995, 911 01 Trenčín, mint eladó a Kereskedelmi Törvénykönyv által szabályozott kapcsolatokban, vagy kereskedő a fogyasztó számára (a továbbiakban: "Kereskedő"). Az áruk vásárlását természetes és jogi személyek (a továbbiakban: vevő) egyaránt végezhetik, miközben részletesebben meghatározzák a kereskedő és a vevő jogait és kötelezettségeit. A Vevő elfogadja, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételek szabályozzák a Vevő és a Kereskedő között létrejött adásvételi szerződéseket.
A félreértések elkerülése végett: nem vagyunk az online piactér üzemeltetői, ezért nem vagyunk olyan személyek, akik az Online Piacteret üzemeltetik és biztosítják a fogyasztók számára, még harmadik félen keresztül sem, ezért a fogyasztóvédelmi törvény 16. és 17. szakasza értelmében nem vonatkoznak ránk különleges tájékoztatási kötelezettségek.
II. cikk
Megrendelés és a megrendelés törlése
A Vevő www.biet.hu weboldalon keresztül végrehajtott elektronikus megrendelése kötelező érvényű javaslatot jelent az adásvételi szerződés megkötésére. Miután a megrendelést elküldték, regisztrálják a kereskedő rendszerében, amelyről a vevőt a megrendelés kézhezvételéről szóló értesítéssel értesítik.
Az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor az eladó elfogadja az adásvételi szerződés tervezetét a vevőnek, azaz megerősíti a megrendelés Eladó általi kézhezvételét e-mail "megrendelés-visszaigazolás" formájában, amelyet a Vevő www.biet.hu weboldalon történő regisztrációja során megadott e-mail címre, vagy a megrendeléskor megadott e-mail címre küldünk (regisztráció nélküli megrendelés). A Kereskedő hallgatása vagy tétlensége önmagában nem jelenti a megrendelés elfogadását és/vagy megerősítését.
A vevő jogosult az áru megrendelésétől számított 24 órán belül indoklás nélkül törölni a megrendelést a info@biet.hu-ra e-mail küldésével. Az üzenet tárgyában meg kell adni a "LEMONDÁS" szót, és ezzel egyidejűleg megfelelően azonosítani kell a törlendő megrendelést. Időközben, ha a megrendelést banki átutalással fizették ki, a vevő a teljes összeget visszaküldi számlájára.
III. cikk
Ár és fizetési feltételek
A Vevő köteles a megrendelés Eladónak történő elküldésekor érvényes vételárat megfizetni azokra az árukra, amelyek megrendelését a Kereskedő megkapta, időben és időben.
A vevő tudomásul veszi, hogy a megrendelés része a vételár (az úgynevezett fizetési kötelezettséggel járó megrendelés), valamint a szállítási és kezelési költségek megfizetésének kötelezettsége.
A vételár a weboldalon www.biet.hu a kiválasztott árukra feltüntetett ár, amikor a vevő megrendelését elküldik a kereskedőnek.
Az áruk összes vételára fel van sorolva, beleértve az alkalmazandó hozzáadottérték-adót is.
A vevő a vételár kifizetésének alábbi módjai közül választhat:
1. Utánvét - fizetés készpénzben a futárnak a küldemény átvételekor
2. Előrefizetés a kereskedő bankszámlájára - a vevő átutalja vagy letétbe helyezi a kereskedő számlájára a megrendelési árnak megfelelő összeget.
Ha a vevő az "utánvét" fizetési módot választja, akkor az árut készpénzben vagy fizetési kártyával fizeti ki a futárnak, amikor a küldeményt futárszolgálat kézbesíti.
Ha a vevő a második fizetési módot választja (előrefizetés a kereskedő bankszámlájára), a kereskedő elküldi a számlaszámot és a változó szimbólumot a kereskedő e-mail címére, amelyet a fizetési űrlapon kell megadni.
IV. cikk
Szállítási feltételek és az áruk szállítási költségei
A kereskedő folyamatosan (a lehető leghamarabb), általában 1-2 munkanapon belül dolgozza fel a megrendeléseket. A szállítási idő (azaz az áru megrendelésének napjától az áru vevőhöz történő szállításának napjáig) általában 3 és 5 munkanap között van.
Utánvétes fizetés esetén - a kereskedő a megrendelés megerősítése után elküldi az árut a vevőnek, amelyet raktáron tartanak. Banki átutalással és GoPay fizetéssel történő fizetés esetén a kereskedő elküldi a raktáron tartott árut a vevőnek, miután a fizetés jóváírásra került a kereskedő számláján. HomeCredit fizetésekor - a kereskedő elküldi a vevőnek a raktáron tartott árut, miután megkapta a HomeCredit "Rendelésfelvételi utasítás" e-mailjét.
A raktáron nem lévő áruk esetében az online áruházban www.biet.hu az áruk alatt feltüntetett szállítási idő érvényes.
Ha az eladó fizikailag nem rendelkezik az áruval (amelyről tájékoztatja a vevőt), az árut legkésőbb a megrendelés kézhezvételének visszaigazolásától számított 30 napon belül szállítják a vevőnek.
Váratlan késedelem esetén az eladó operatív módon tájékoztatja a vevőt, és megállapodunk vele egy másik lehetséges eljárásban, hogy a vevő a lehető legnagyobb mértékben elégedett legyen.
A megrendelt árut szállítási szolgáltatáson keresztül küldjük el a vevőnek a vevő által a megrendelésben szállítási címként megadott címre. Nagyobb vagy nehezebb áruk esetén a vevő saját költségén megszervezi a lakásba vagy házba történő szállítást, vagy a vevő előzetesen kapcsolatba lép az eladóval, és tájékoztatást kap az ilyen áruk különleges behozatalának vagy szállításának lehetőségéről.
Az árut futárcég küldi:
GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelekGebrüder Weiss - Szállítás és logisztika https://www.gw-world.com/hu/privacy-policy/
A megrendelés összsúlya (kg) |
Szállítási díj (HUF) |
<40 kg /a csomag körmérete<200 cm |
1.500,- HUF |
>vagy 40 kg |
4.900,- HUF |
A vásárló köteles a szállítmányt, azaz az árut és annak csomagolását a kiszállítást követően haladéktalanul ellenőrizni. Abban az esetben, ha a vásárló azt tapasztalja, hogy az áru vagy az áru csomagolása mechanikai sérülést szenvedett, köteles erről a fuvarozót értesíteni, és az áru állapotát a jelenlétében ellenőrizni. Az áru sérülése esetén a vásárló köteles feljegyzést készíteni az áru sérülésének mértékéről és jellegéről, melynek pontosságát a fuvarozó igazolja. Az eladónak átadott ilyen jegyzőkönyv alapján az eladó utólag biztosíthatja az áru hibájának elhárítását, az áru árából árengedményt, vagy az áru javíthatatlan hibája esetén új árut szállíthat a vásárlónak.
A vásárló minden küldeményről számlát kap, melyet a csomag tartalmaz.
V. cikk
A fogyasztó elállási jogának gyakorlására vonatkozó útmutató
Az a vevő, aki természetes személy (fogyasztó), és nem üzleti tevékenysége, foglalkoztatása vagy foglalkozása körében jár el az adásvételi szerződés megkötésekor és teljesítésekor, jogosult arra a vevőre, aki a 20. és azt követő szakaszok rendelkezéseinek megfelelően. A Tt. 108/2024. sz. törvénye a távollevők között kötött szerződés vagy a kereskedő üzlethelyiségén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról, az adásvételi szerződéstől való elállás joga indoklás nélkül az áru átvételétől számított 14 napon belül.
Az ügyfélnek (jogi személy, természetes személy, vállalkozó vagy más szervezet) nincs joga elállni a szerződéstől az áru megvásárlásától számított 14 napon belül.
A szerződéstől való elállás határideje attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor a vevő vagy a vevő által kijelölt harmadik fél, a fuvarozó kivételével, átveszi az árut.
A vevő az elállási időszak kezdete előtt is elállhat a szerződéstől.
A szerződéstől való elállás jogának gyakorlása során a vevő köteles tájékoztatni az eladót az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozattal (pl. postai úton vagy e-mailben küldött levélben) a következő címre: BIET EUROPE s.r.o., Šoltésová 1995, 911 01 Trenčín, e-mailben a következő címre: info@biet.sk vagy bármely más módon, amely nem vet fel kétséget az adásvételi szerződés visszavonásával kapcsolatban. Ehhez használhatja a következő űrlapot (kattintson ide).
Az elállási időszak akkor marad fenn, ha a vevő az elállási időszak lejárta előtt értesítést küld elállási jogának gyakorlásáról.
A szerződéstől való elálláskor a Vevő visszakapja a szerződés megkötésével kapcsolatos összes kifizetést, különösen a vételárat, beleértve az áru vevőnek történő szállításának költségét is. Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha a vevő a kereskedő által kínált legolcsóbb hagyományos szállítási módtól eltérő szállítási módot választ. A kifizetéseket indokolatlan késedelem nélkül visszatérítjük a Vevőnek, legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor a Kereskedő megkapta a Vevő Szerződéstől való elállásról szóló értesítését.
Abban az esetben, ha a vevő gyakorolja a szerződéstől való elállás jogát, az árut személyesen visszaküldi az eladónak a következő címre: BIET EUROPE s.r.o., Šoltésová 1995, 911 01 Trenčín, vagy elküldi a megadott címre, legkésőbb a szerződéstől való elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül. A határidő akkor tekinthető betartottnak, ha a vevő a 14 napos időszak lejárta előtt visszaküldi az árut. Az áruk nem mutathatják használat jeleit, és azokat eredeti csomagolásában kell visszaküldeni vagy elküldeni a kereskedőnek, a vásárlást igazoló bizonylattal, a teljes tartozékokkal, dokumentációval stb. együtt. A vevőnek joga van az árut az átvétel után hasonló módon tesztelni, mint a klasszikus tégla- és habarcsboltban történő vásárláskor, azaz az áru tesztelésére az áruk tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározására. A vevő tudomásul veszi, hogy nincs joga elkezdeni használni az árut, és néhány nap múlva visszaküldeni a kereskedőnek. Ha az áru sérülés vagy használat jeleit mutatja, vagy az áru nem teljes, az eladó fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az ilyen áruk visszaküldését, vagy felszámítsa a vevőnek az áruk eredeti állapotának helyreállításával kapcsolatos költségeket. A vevő teljes mértékben felelős az áru értékének csökkenéséért, amely az áru ilyen kezeléséből ered, amely meghaladja az áru jellemzőinek és funkcionalitásának meghatározásához szükséges kezelés terjedelmét.
Az áruk tartalmazzák a csomagolást is (általában karton csomagolás). A vevő köteles az áru csomagolását a lehető legkíméletesebben kicsomagolni (eltávolítani) annak érdekében, hogy megőrizze funkcionalitásának integritását. A vevő köteles megőrizni az áru csomagolását abban az esetben, ha úgy dönt, hogy a fenti feltételeknek megfelelően gyakorolja a szerződéstől való elállási jogát.
A szerződéstől való elálláskor a vevő viseli az áru kereskedőhöz történő visszaküldésének költségeit.
A fogyasztó nem állhat el olyan szerződéstől, amelynek tárgya:
a) szolgáltatás nyújtása, ha annak nyújtása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött meg, és a fogyasztó úgy nyilatkozott, hogy megfelelő tájékoztatást kapott arról, hogy hozzájárulásának kinyilvánításával a szolgáltatás teljes körű nyújtását követően elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, és ha a szolgáltatás hiánytalanul teljesült,
b) olyan áruk értékesítése vagy szolgáltatások nyújtása, amelyek ára a pénzpiaci áraknak az eladó befolyásán kívül eső mozgásától függ, és amely az elállás időtartama alatt fordulhat elő,
c) a fogyasztó egyedi igényei szerint készült áruk, méretre gyártott áruk vagy kifejezetten egy fogyasztó részére szánt áruk értékesítése,
d) gyorsan romló vagy romlandó áruk értékesítése;
e) olyan védőcsomagolásba zárt áru értékesítése, amely egészségvédelmi vagy higiéniai szempontból nem alkalmas, és amelynek védőcsomagolása az átadást követően feltört,
f) olyan áru értékesítése, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul összekeveredhet más áruval;
g) olyan alkoholtartalmú italok értékesítése, amelyek árában a szerződés megkötésekor állapodtak meg, és szállításuk legkorábban 30 nap elteltével történhet, és áruk a piaci árak mozgásától függ, amelyet az eladó nem befolyásolhat,
h) a fogyasztó által az eladótól kifejezetten kért sürgős javítás vagy karbantartás elvégzése; ez nem vonatkozik a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződésekre és azokra a szerződésekre, amelyek tárgya a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges pótalkatrészektől eltérő áruk értékesítése, amennyiben azokat az eladó fogyasztónál tett látogatása során kötötték, és a fogyasztó ezeket a szolgáltatásokat vagy árukat nem rendelte meg előre,
i. védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, videofelvételek, audiovizuális felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, amennyiben a fogyasztó a csomagolást kicsomagolta;
j) folyóiratok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződés alapján történő értékesítést, valamint a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését;
k) szállásadástól, áruszállítástól, autókölcsönzéstől, étkeztetési szolgáltatástól vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásoktól eltérő célú szálláshely-szolgáltatás, amely szerint az Eladó vállalja, hogy ezeket a szolgáltatásokat a megállapodott időben vagy a megállapodás szerinti határidőn belül nyújtja,
l) nem tárgyi adathordozón rögzített elektronikus tartalom szolgáltatása, amennyiben az ilyen tartalom szolgáltatása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó úgy nyilatkozott, hogy megfelelő tájékoztatást kapott arról, hogy e hozzájárulás megadásával elveszíti elállási jogát.
VI. cikk
Kellékszavatosság
Ha a vevő olyan természetes személy (fogyasztó), aki az adásvételi szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem üzleti, foglalkoztatási vagy szakmai tevékenysége körében jár el, a kereskedő felelős az áru hibáiért a 619. és azt követő szakaszok értelmében. 40/1964. sz. törvény, a polgári törvénykönyv az alábbiak szerint:
a) a kereskedő felelős az eladott termék hibáiért, amikor a vevő átveszi; használt tárgyak esetében nem vállal felelősséget a használatukból vagy elhasználódásukból eredő hibákért; alacsonyabb áron eladott tételek esetében nem felelős olyan hibáért, amelyre alacsonyabb árban állapodtak meg,
b) ha nem romlandó vagy használt termékről van szó, az eladó felel azokért a hibákért, amelyek a termék garanciális időszak alatt történő átvétele után következnek be (jótállás),
c) a jótállási idő 24 hónap; ha a használati idő fel van tüntetve az értékesített terméken, annak csomagolásán vagy az ahhoz csatolt használati utasításon, a jótállási idő nem ér véget ezen időtartam lejárta előtt,
d) ha a hiba orvosolható, a vevőnek joga van azt térítésmentesen, időben és megfelelő módon kijavíttatni; a kereskedő köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül megszüntetni,
e) a vevő a hiba eltávolítása helyett követelheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a termék egy részét érinti, az alkatrész cseréjét, feltéve, hogy ez nem jár aránytalan költségekkel az eladó számára az áru árához vagy a hiba súlyosságához képest,
f) a kereskedő a hibás terméket a hiba eltávolítása helyett mindig kicserélheti hibátlanra, ha ez a vevőnek nem okoz komoly nehézséget,
g) ha olyan hibáról van szó, amelyet nem lehet kijavítani, és amely megakadályozza a tétel hibátlan tételként történő megfelelő használatát, a vevőnek joga van a tétel cseréjére vagy a szerződéstől való elállásra; ugyanezek a jogok illetik meg a vevőt, ha a hibák eltávolíthatók, de ha a vevő a javítás után a hiba megismétlődése vagy a hibák nagyobb száma miatt nem tudja megfelelően használni a terméket,
h) egyéb helyrehozhatatlan hibák esetén a vevő ésszerű árengedményre jogosult a termék árából,
(i) ha a terméket alacsonyabb áron adták el, vagy a használt termék olyan hibával rendelkezik, amelyért az eladó felelős, a vevő ésszerű árengedményre jogosult a termék cseréjének joga helyett,
j) a kellékszavatosságból eredő jogok arra a kereskedőre vonatkoznak, akitől a terméket vásárolták; Ha azonban a jótállási jegy egy másik, javításra kijelölt vállalkozót említ, aki a kereskedő helyén vagy a vevőhöz közelebb eső helyen tartózkodik, a vevő a javításhoz való jogát a garanciális javítás elvégzésére kijelölt vállalkozónál gyakorolja; a javításra kijelölt vállalkozó köteles a javítást a termék eladásakor a kereskedő és a vevő között megállapodott határidőn belül elvégezni,
k) a jótállási idő tárgyát képező termék hibáiért való felelősségből eredő jogok megszűnnek, ha azokat a jótállási időn belül nem gyakorolják,
l) a jótállási időbe nem számít bele az az időszak, amely a kellékszavatossági jog gyakorlásától addig az időpontig tart, amikor az üzlet a kijavítás befejezését követően köteles volt a terméket átvenni; az Eladó köteles visszaigazolást adni a Vevőnek, ha élt a jogával, valamint a javítás végrehajtásáról és időtartamáról,
m) csere esetén a jótállási idő az új termék átvételétől kezdődik újra; Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha egy garanciális alkatrészt kicserélnek.
VII. cikk
Panasztételi feltételek
A vevő köteles az árut az átvétel után azonnal megvizsgálni. Jogosult megtagadni az áru átvételét, ha azon vagy csomagolásán mechanikai sérülés látható, amelyet nyilvánvalóan szállítás okozott, vagy ha az áru hiányos. Ehelyett a vevőnek írásos feljegyzése van az áru kézbesítőjével a szóban forgó tényekről. Ha a fenti tények érvényessége bizonyított, a vevő jogosult az áru cseréjére vagy visszatérítésre.
A sértetlen csomagolású áruk mechanikai sérüléseit a szállítmány átvétele után azonnal jelenteni kell a kereskedőnek. Ebben az esetben a vevő semmilyen módon nem használhatja az árut. A későbbi ilyen jellegű panaszokat nem fogadjuk el.
A garancia nem terjed ki a háztartási kategóriába tartozó termék nem megfelelő használatából, szakszerű használatból, nem megfelelő összeszerelésből, mechanikai sérülésekből, alkatrészek normál használat közbeni kopásából, időjárási viszonyokból, nem megfelelő karbantartásból, nem megfelelő beavatkozásokból, nem megfelelő kezelésből és nem megfelelő elhelyezésből eredő hibákra.
Abban az esetben, ha olyan vevő nyújt be panaszt, aki természetes személy (fogyasztó), és nem üzleti tevékenysége, foglalkoztatása vagy szakmája körében jár el az adásvételi szerződés megkötésekor és teljesítésekor, a panasztételi eljárás az www.biet.sk weboldalon található panasztételi eljárásnak megfelelően vonatkozik az eljárásra.
Ha a vevő jogi személy, természetes személy, vállalkozó vagy más szervezet (ha a vevő az áruk megrendelésében feltüntette azonosító számát, akkor úgy kell tekinteni, hogy meghatározott személyként vásárol), a hibákért való felelősséget az 513/1991 Coll., Kereskedelmi Törvénykönyv, vznp törvény vonatkozó rendelkezései szabályozzák. A jótállási idő ezekben az esetekben 12 hónap.
A 12 hónapos jótállási idő akkor is érvényes, ha a vevő használt árut vásárol.
A panasz megoldására rendelkezésre álló 30 napos határidő az áru Šoltésova 1995, 911 01 Trenčín címen található panaszközpontba történő kézbesítésének napjától kezdődik, vagy ha a szervizközpontban nincs szükség javításra, az időszak az áru hibájának a vevő általi dokumentálásától és a dokumentumoknak az e-mail címre történő elküldésétől kezdődik info@biet.hu
Ugyanakkor a vevő tudomásul veszi, hogy köteles a panasz rendezéséhez szükséges együttműködést biztosítani, beleértve a gép panaszra való előkészítését a panasz bejelentésétől számított 15 napon belül, vagy a kár dokumentálását a panasz bejelentését követő lehető legrövidebb időn belül.
A panasztételi eljárást a szállító határozza meg. A panaszt távoli kommunikációval oldják meg.
A vevőnek – fogyasztónak – joga van jogorvoslat iránti kérelemmel fordulni a kereskedőhöz (e-mailben a info@biet.hu), ha nem elégedett azzal, ahogyan a kereskedő panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy a kereskedő megsértette jogait. Ha a kereskedő nemleges választ ad erre a kérésre, vagy a küldéstől számított 30 napon belül nem válaszol rá, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló indítványt benyújtani egy alternatív vitarendezési szervezethez (a továbbiakban: alternatív vitarendezési szervezet) a 391/2015. sz. törvény alapján. Az alternatív vitarendezési szervezetek a 391/2015. sz. törvény 3. szakasza szerinti hatóságok és felhatalmazott jogi személyek. A fogyasztó a javaslatot a 391/2015. sz. törvény 12. §-a szerint meghatározott módon nyújthatja be.
A fogyasztó panaszt nyújthat be az OVR alternatív vitarendezési platformon keresztül is, amely online elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatív vitarendezést csak fogyasztó vehet igénybe – olyan természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem üzleti, foglalkoztatási vagy szakmai tevékenysége keretében jár el. Az alternatív vitarendezés kizárólag a fogyasztó és a kereskedő közötti, fogyasztói szerződésből eredő vagy azzal kapcsolatos jogvitára vonatkozik. Az alternatív vitarendezés csak a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a vitákra, amelyek értéke nem haladja meg a 20 EUR-t. Az alternatív vitarendezési fórum az alternatív vitarendezés kezdeményezéséért legfeljebb 5 EUR összegű díj megfizetését követelheti a fogyasztótól, amely héával együtt legfeljebb 5 EUR.
VIII. cikk
Adatvédelem
Tájékoztatás és utasítás a személyes adatok védelméről és egyes törvények módosításáról szóló 18/2018. sz. törvény szerinti jogokról, vzp..
A www.biet.hu weboldal üzemeltetője a BIET EUROPE s.r.o. társaság, cégjegyzékszáma: 46937820, székhelye: Šoltésová 1995, 911 01 Trenčín.
Ha a vevő természetes személy, közölnie kell a kereskedővel vezeték- és utónevét, állandó címét (beleértve az irányítószámot), telefonszámát és e-mail címét. Jogi személy vagy egyéni vállalkozó esetén közölnie kell a kereskedővel cégnevét, székhelyének címét – beleértve az irányítószámot is –, cégjegyzékszámát, adóazonosító számát, telefonszámát és e-mail címét.
A megrendelés elküldésével a vevő a személyes adatok védelméről és egyes törvények módosításáról szóló 18/2018. sz. törvény értelmében vznp. hozzájárul ahhoz, hogy a Kereskedő feldolgozza, összegyűjtse és tárolja személyes adatait valamennyi információs rendszerében a megrendelések feldolgozása, a megrendelések állapotáról való tájékoztatás és a vonatkozó nyilvántartások vezetése céljából, például panaszok kezelése, számviteli és egyéb, a megrendelések feldolgozásával kapcsolatos dokumentumok megőrzése stb. céljából.
A vevő ezt a hozzájárulást határozatlan időre adja meg a kereskedőnek. A Vevő bármikor írásban visszavonhatja a személyes adatok feldolgozására vonatkozó hozzájárulását. A hozzájárulás a vevő hozzájárulásának visszavonásától számított 1 hónapon belül lejár az eladónak, és az adatok ezt követően törlésre kerülnek.
Az adatokat a vásárló a www.biet.hu weboldalán, bejelentkezés után módosíthatja. Ha a vásárló úgy dönt, hogy törli e-mailjét a hírlevél küldéséből, akkor azt saját maga törölheti a neki küldött e-mail végén található linkre kattintva.
Személyes adatait nem adjuk át más szervezeteknek, kivéve azokat a szervezeteket, amelyekkel az együttműködés szükséges a megrendelés megfelelő feldolgozásához. Ezért ezeket csak a BIET EUROPE s.r.o. társasággal szerződéses kapcsolatban álló közvetítőknek, például szállítmányozási és szállítmányozási vállalatoknak, adatbázis-adminisztrátoroknak stb. adjuk át. A Kereskedő kijelenti, hogy a Vevő személyes adatait a következő közvetítőkön keresztül dolgozza fel: Geis s.r.o., GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., a.s., Microsoft.
A vevő tudomásul veszi, hogy az Ön személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos jogait érintettként a személyes adatok védelméről és egyes törvények módosításáról szóló 18/2018. sz. módosított törvény szabályozza. A Vevőnek joga van hozzáférni személyes adataihoz, joga van azokat helyesbíteni, beleértve az ilyen adatokra vonatkozó egyéb törvényes jogokat is.
Az adatvédelemről itt olvashat bővebben: https://www.biet.hu/uezleti-feltetelek
IX. cikk
Felhasználói tartalom beágyazása webhelyre
A tartalom szabályozása. Az Ön tevékenysége ebben a szolgáltatásban nem tartozik kutatás, jóváhagyás vagy moderálás alá, és nem ellenőrizzük, hogy megfelelnek-e a jogszabályoknak. Fenntartjuk azonban a jogot arra, hogy a közzététel előtt vagy után különböző típusú ellenőrzéseket végezzünk a tartalomról, és teljes egészében szűrjük vagy letiltsuk a tartalmat (például spam vagy becsmérlő megjegyzések késleltetése vagy azonosított illegális tartalom letiltása formájában).
A felhasználói adatok weboldalra történő bevitelével kapcsolatos funkciók. A szolgáltatás részeként a következőket is biztosítjuk:
nyilvános megjegyzések, felhasználói vélemények hozzáadásának lehetősége, amelyeket a heureka.sk portál üzemeltetőjétől kapunk, és megjelenítjük azokat weboldalunkon; Kérjük, vegye figyelembe, hogy más módon nem ellenőrizzük vagy biztosítjuk, hogy ezek az értékelések olyan felhasználóktól származnak, akik ténylegesen megvásárolták a terméket.
A fentiek fényében az "Ön tartalmának ellenőrzése", a "fájltárolás" és a "harmadik felek fájltárolással kapcsolatos jogai és jogi kötelezettségei" értelemszerűen alkalmazandók, a "feltöltött tartalom" pedig az előző lista megfelelő opciójának tekinthető. Ebben az esetben illegális tartalom fordulhat elő például szerzői jogi védelem alatt álló szövegek megosztása, mások felé irányuló rágalmazó beszéd vagy védjegyjog által védett áruk vagy szolgáltatások jogosulatlan felkínálása esetén.
X. cikk
A kereskedő elérhetőségei:
BIET EUROPE s.r.o.Šoltésová 1995Trenčín 911 01Bejegyzés az OS Trenčín cégjegyzékébe, rész: SRO, cégszám: 27384/R
Cégjegyzékszám: 46937820
Adószám: 2023653357
Közösségi adószám: SK2023653357
e-mail: info@biet.hu
Tel.: 06 1 701 4555
Bankszámla szám - K&H Bank.:
Számlaszám: 10403332-50527065-86871008
IBAN: HU89 1040 3332 5052 7065 8687 1008
BIC (SWIFT): OKHBHUHB
XI. cikk
Felügyeleti és felügyeleti hatóság
Szlovák Kereskedelmi Felügyelet
Felügyeleti és Jogi Főosztály
Hurbanova 59, 911 01 Trencsén
Tel. sz. 032/6400 109, fax. Regisztrációs szám: 032/6400 108
Érvényes a Szlovák Köztársaságban